Mylife

Direktlänk till inlägg 25 januari 2010

wohoo -.-

Av Mimmie.. - 25 januari 2010 17:04

Hejjhejj!

nu har jag tagit bussen in till stan så jag är hos älsklingen ! =)

så blir att sova här med, skönt slipper man åka hem för figge kommer dit.

och han vill man verkligen inte träffa! han är sjuk i huvet !!

så nu ska jag göra sällskap med älsklingen & bästavännen och bäsrta erik!

så åker jag rebecka å erik till jönsson ett tag sen, länge sen man träffade han.

och jagg är sjukt trött med ! :(

sommnade typ kl 4 föör jag kolla på ture blood för laddade ner massa avsnitt.

så pratade jag i mobilen sent ochså, men så sommnade jag till slut.

så vaknade typ kl 2 i dag men men hejjdå

 
 
Ingen bild

jepp

25 januari 2010 20:37

Hej igen!
Kul att du mår bra igen! Imorrn är det skoldags men på onsdag är du ledig för då är det studiedag....

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Mimmie.. - 3 februari 2010 01:16

        

Av Mimmie.. - 26 januari 2010 18:22

heeej ! usch mådde inge bra när jag vakna i dag heller! fattar inte varför jag mår som jag mår! men men.. det är bara att kämpa . finns inte mkt annat att göra. så jag åkte inte till skolan i dag heller.. och i morgon är man ledig, skulle vara ...

Av Mimmie.. - 24 januari 2010 06:10


Sry har inte hunit bloggat hehe* Fredag: åkte hem till älsklingen, mysmys* sen var Jonas med och så , hade det trevligt ^^, - höj volymen till högsta nu * HAHAHA =) ja så kan det vara, när man är med världens bästa pojkvän! sen efter e...

Av Mimmie.. - 21 januari 2010 13:22

Hejsan alla bloggläsare. i dag ska jag in till stan och snacka med soc. om varför vi flyttade tillbaka och sånt, men vad fan skulle vi bo på gatan eller? vi fick ju inget annan lägenhet. och nu sitter mamma och tjötar om att jag ska ta tillbaka a...

Presentation


Fråga om du undrar något.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<<
Januari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards