Mylife

Alla inlägg den 21 januari 2010

Av Mimmie.. - 21 januari 2010 13:22

Hejsan alla bloggläsare.

i dag ska jag in till stan och snacka med soc.

om varför vi flyttade tillbaka och sånt, men vad fan skulle vi bo på gatan eller? vi fick ju inget annan lägenhet. och nu sitter mamma och tjötar om att jag ska ta tillbaka anmälan ochså! vad fan man får stå för det man gör. och det spelar ingen roll om man är full eller inte, han tänkte döda mig iaf. och det är alvarligt och det kan man ju inte bara ta tillbaka, eller vad tycker ni?

jag är trött på det här nu . usch ! fiifään -.-' det handlar ju om mig inte henne!

 

men men , sen ska jag åka till Jönsson en stund och träffa fyllekajarna! =)

haha Sandra fyllde i går (grattis sandra på din 18 årsdag! i efterskott)  och då fetsade folket som är över 18 på backstage, sikka lyckostar, själv måste man vänta 1 år. haha! men men dagarna går som fan jue.

Rebecka, Erik och Jönsson ligger just nu hos Jönsson och är jävlig bakisar! så dit ska man senare i dag och skratta ;) men nu ska jag fixa mig lite sen blire in te stan med mamma och ta en fika och soc möte. finns på mobilen!

kissandlove <3

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Fråga om du undrar något.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<<
Januari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards